1.Esmu veicis/veikusi pasūtījumu, bet neesmu saņēmis/saņēmusi rēķinu/ pasūtījuma apstiprinājumu.

Visi pasūtījumi tiek apstrādāti 24h laikā darba dienās. Ja nesaņem no mums atbildi ilgāk nekā 24h laikā, iespējams esat norādījuši nepareizu e-pasta adresi vai ir notikusi kāda tehniska kļūme. Šādā gadījumā lūdzam ar mums sazināties vēlreiz.

2.Kādas ir apmaksas opcijas?

Apmaksāt iespējams ar bankas pārskaitījumu vai skaidrā naudā (šis iespējams, ja paši vēlaties saņemt klātienē Preiļos).

3.Cik ilgā laikā tiek izgatavots pasūtījums?

Pasūtījuma izpildes termiņš ir atkarīgs no pasūtījumu intensitātes. Vidēji tās ir 5 darba dienas, Ziemassvētku periodā izgatavošanas termiņš var būt mazliet ilgāks. Ja pasūtījums nepieciešams ātrāk, tad lūdzam to norādīt papildu informācijas sadaļā pasūtījuma veikšanas brīdī vai rakstot [email protected] Steidzama izgatavošana ārpus kārtas +10EUR pie pasūtījuma kopsummas. Pasūtījuma izgatavošana notiek pēc rēķina apmaksas. Klāt jārēķina arī piegādes laiks, kas minēts zemāk.

4.Vai pasūtījumu iespējams saņemt klātienē?

Jā, protams, pasūtījumu iespējams saņemt arī klātienē Preiļos iepriekš vienojoties par tikšanās laiku.

5.Kā rīkoties, ja esmu aizmirsis apmaksāt pasūtījumu un rēķina apmaksas termiņš ir beidzies?

Lūdzu sazinies ar mums, lai vienotos par apmaksas kārtību.

6.Kas jānorāda maksājuma mērķī?

Maksājuma mērķī jānorāda rēķina numurs, kas atrodas rēķina pašā augšpusē pa vidu. Tas ir svarīgi, jo pasūtījumi tiek identificēti pēc rēķina numuriem.

7.Kādas ir piegādes opcijas un cik ilgā laikā tiek piegādāts pasūtījums?

Pašlaik piegāde tiek nodrošināta ar kurjerservisa Omniva starpniecību (pakomāts vai kurjers). Preiļos, Riebiņos, Aglonā un 10 km rādiusā ap Preiļiem piegādājam personīgi bez maksas.

Ar kurjerservisu Omniva piegāde tiek nodrošināta 3-7 dienās pēc pasūtījuma izgatavošanas. Protams, piegādes laiks var atšķirties noslogotākajos darba mēnešos, piemēram, novembrī, decembrī.

8.Saņemtā produkta tonis atšķiras no tā, ko redzēju mājaslapā vai FACEBOOK lapā.

Visiem aksesuāriem fotogrāfijā ir informatīva nozīme. Krāsas, koka tonis var atšķirties atkarībā no Jūsu ekrāna izšķirtspējas. Arī koka tekstūra var būt mazliet atšķirīga, jo koks ir unikāls un divu vienādu dabā nav.

9.Vai tiek gravēts, griezts angļu, spāņu un citās valodās?

Jā, protams.

10.Vai pirms pasūtījuma izgatavošanas tiek pārbaudītas stilistiskās, interpunkcijas un ortogrāfijas kļūdas?

Nē, tiek izmantots teksts, vārdi, ko atsūta klients. Katrs klients pats ir atbildīgs par gramatiski, stilistiski pareizu tekstu. Ja klients, saņemot preci, konstatē, ka ir kļūdas un tādu tekstu ir iesūtījis pats klients, tad atkārtotas izmaksas par aksesuāriem un piegādi sedz klients.

11.Kā rīkoties, ja veiktajā un saņemtajā pasūtījumā ir atrasta kļūda/nepareiza prece?

24 stundu laikā pēc paciņas saņemšanas jānosūta foto ar paciņas saturu, pretējā gadījumā pretenzijas netiek pieņemtas (izņemšanas laiku redzam pēc pakas izsekošanas koda). 

12.Kā zināt, vai rēķina apmaksa ir notikusi veiksmīga?

Pēc rēķina apmaksas tuvāko stundu laikā tiks izsūtīts paciņas izsekošanas kods. Ja apmaksa tiek veikta nakts stundās, tad izsekošanas rīts būs nākamās darba dienas rītā. Ja esi saņēmis paciņas izsekošanas kodu, tad apmaksa ir notikusi veiksmīgi.

13.Nosūtītais paciņas kods www.omniva.lv netiek atrasts.

Visu paciņu kodi sākumā tiek noformēti mūsu profilā kurjerservisa Omniva mājaslapā. Kamēr mēs neesam izprintējuši adrešu kartes, tikmēr Jums var rādīt, ka šāda paciņa neeksistē. Pārbaudiet vēlreiz pēc pāris stundām un kods būs aktivizējies.

14.Kā zināt, ka paciņa ir nokļuvusi izvēlētajā pakomātā?

Kad paciņa tiks ievietota Jūsu izvēlētajā pakomātā, tad saņemsiet telefona īsziņu ar 6-ciparu durvju atvēršanas kodu. Tāpēc svarīgi norādīt pareizu telefona numuru pasūtījuma veikšanas brīdī.


Pirkumu grozs